Na našej webovej stránke používame cookies.
Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.
Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.
Nevyhnutné cookies pomáhajú, aby webová stránka fungovala správne.
V prípade nespokojnosti, nás kontaktujte:
„Sme povinní prešetriť Vašu sťažnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej doručenia. Ak v tejto lehote nie je možné sťažnosť vybaviť, informujeme vás o dôvodoch predĺženia a uvedieme predpokladaný termín vybavenia sťažnosti. Ak ste klientom, ktorý je spotrebiteľom (fyzickou osobou) a s vybavením sťažnosti nebudete spokojný, máte právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu Slovenskej asociácie poisťovní ( www.poistovaciombudsman.sk , email: ombudsman@poistovaciombudsman.sk ) alebo priamo na Národnú banku Slovenska, poverenú vykonávať dohľad nad našou činnosťou.“
Ďakujeme za Váš email.